Gyakran feltett kérdések

Készítetek egyedi rendelésre is ékszereket?

Van lehetőség, egyedi elképzelés alapján elkészített ékszerre. Kérjük, vedd föl velünk a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban valamelyik telefonszám, e-mail cím, vagy az ott található kapcsolati űrlap segítségével és írd le mit szeretnél! A leírt, vagy telefonon elmondottak alapján árajánlatot adunk, valamint tájékoztatunk az elkészülés várható idejére is.

Okozhatnak-e allergiás tüneteket az ARTiVI ékszerek?

Ékszereink készítésekor nagy figyelmet fordítunk arra, hogy bárki viselhesse őket. Termékeink anyagának 95%-a üveggyöngy, vagy bőr felülettel érintkezik a bőrhöz, aminek nincs allergiás reakciója. Ha allergiás vagy bármilyen fémre, egyedül a fülbevalóink viselésekor kell odafigyelned, mivel ezek akasztója fémből van.

Hogyan és miből készülnek az ékszerek?

Ékszereink a legjobb minőségű cseh és olasz üveggyöngyből, a bőrt is tartalmazó darabok kizárólag marhabőrből készülnek. Ha megtetszik valami, azt felhasználjuk. Fontosnak tartjuk a fenntartható termékeket, ezért sok ékszer egy előzőleg szétbontott példány megmentett részeiből származik. Nem pazarlunk, minden rész jó lesz valamire, van olyan kapocs, vagy apró foglalat, rézdarab, amit csak hónapokkal később használunk föl egy olyan ékszerhez, amihez a legjobban passzol.

Hogyan tudok rendelni?

Az Termékek menüpont alatt találhatók ékszereink kategóriája. Jelenleg négy kategóriából válogathatsz (karkötő, gyűrű, nyaklánc és fülbevaló), viszont tervben vannak más termékek is, de ez egyelőre maradjon titok 🙂 Ha rákattintasz az adott ékszer mellett lévő “Kosárba” gombra, elindul a rendelés menete. Figyeld a weboldal üzeneteit, egyszerűen és gyorsan eljutsz majd a végére.

Mikor és hogyan tudok fizetni?

Két módon tud fizetni: előreutalással, vagy utánvéttel.

Az előreutaláshoz az adatok: Exibio Bt. CIB Bank Zrt. 10700598-27034004-51100005
A postai utánvétes költségekről bővebben itt tájékozódhatsz.

Hogyan jut el hozzám a kiválasztott és megrendelt ékszer?

Kisebb mennyiségű rendelés esetén prémium minőségű, postai párnázott borítékban; több, vagy nagyobb méretű (pl. nyaklánc) termék esetén dobozban adjuk fel azokat. Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség.