Termék garancia

Minden termékünkre egy, azaz 1 év garanciát biztosítunk melyet a számlával igazolhatsz. Esetleges reklamáció esetén kérjük, fordulj hozzánk bizalommal, írj levelet az info@artivi.hu e-mail címre ahol hivatkozz a termék nevére, a vásárlás időpontjára és a számlaszámra.

Észrevételek, reklamáció és cseregarancia

A termékeket eredeti csomagolásában, sértetlenül adjuk fel a címzettnek. Amennyiben bármilyen sérülést találsz a csomagon, a kézbesítő az te kérésedre köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz kérjük, okvetlen hívd vevőszolgálatunkat a 06 70 355 6830-as telefonszámon, illetve írj levelet az info@artivi.hu e-mail címre.

Amennyiben a termék sérülése nem a szállítás során következett be, e-mailben jelezd felénk a problémát és a kiszállítást követő 8 napon belül juttasd vissza áruházunknak a hibás árut – amint megérkezik, természetesen térítésmentesen megjavítjuk. Cserére sajnos az ARTiVi ékszerek kiviteléből adódóan nincs lehetőség, mivel minden termékből csak 1 darab készül.

Az elállás joga

Az áruházunkban megrendelt termékeket kiszámlázzuk és kiszállítjuk. A Vevő a megrendelés feladásával tudomásul veszi és elfogadja, hogy a megrendelt árut, a termékleírásban feltüntetett és visszaigazolt áron, az esetleges szállítási költséggel együtt köteles kifizetni. Megrendelése során élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A szerződéstől (megrendeléstől) az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Figyelem!

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A visszajuttatott terméknek minden esetben sértetlen állapotban, felbontatlan csomagolásban kell lennie.
Amennyiben az árucikk sérült, az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.